Garantietermijn en defecten

Garantietermijn

Op alle producten gelden de wettelijke garantie bepalingen. Daarnaast worden de garantie bepalingen van de fabrikant in acht genomen.

Defecten

Het kan voorkomen dat een product niet voldoet aan uw wensen of dat het bijvoorbeeld beschadigd bij u wordt afgeleverd. Indien u een klacht heeft op één van onze producten of over onze dienstverlening  dan kunt u uw klacht melden door een email te sturen naar de klantenservice. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 5 werkdagen zal Vloer en Gordijn.nl antwoorden op uw klacht.

Update omtrent het Coronavirus

Beste klant,

Wij krijgen momenteel veel vragen omtrent het coronavirus. Onze klantenservice en showroom blijft geopend op de tijden die u van ons gewend bent. Ook de legservice proberen wij in overleg met de klant zo veel mogelijk door te laten gaan. Wel nemen wij de maatregelen van het RIVM in acht. Wij doen ons uiterste best voor u en hopen op uw begrip in deze huidige situatie.

Reguliere openingstijden klantenservice

Maandag van 13.00 uur t/m 18.00 uur en op Dinsdag t/m Zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur  

Telefoon: +31(0)502600289 
E-mail: info@vloerengordijn.nl

Reguliere openingstijden showroom en afhaalmagazijn in Assen:

Maandag: 13.00 uur tot 18.00 uur
Dinsdag t/m Vrijdag: 10.00 uur tot 18.00 uur 
Zaterdag: 10.00 uur tot 17.00 uur

Telefoon: +31(0)592-421214
E-mail: info@vloerengordijn.nl

Adres:

Vloer en Gordijn.nl
Ketellapperstraat 3K
9403 VS  ASSEN (NL)
+31(0)592421214 

Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW