Garantietermijn en defecten

Garantietermijn

Op alle producten gelden de wettelijke garantie bepalingen. Daarnaast worden de garantie bepalingen van de fabrikant in acht genomen.

Defecten

Het kan voorkomen dat een product niet voldoet aan uw wensen of dat het bijvoorbeeld beschadigd bij u wordt afgeleverd. Indien u een klacht heeft op één van onze producten of over onze dienstverlening  dan kunt u uw klacht melden door een email te sturen naar de klantenservice. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 5 werkdagen zal Vloer en Gordijn.nl antwoorden op uw klacht.

LET OP:
Tijdens de zomervakantie gelden er aangepaste openingstijden:

Zaterdag 4 augustus 2018 9.00 uur tot 11.00 uur
Maandag 6 augustus 2018 13.00 uur tot 18.00 uur
Dinsdag 7 augustus 2018 GESLOTEN

De klantenservice is op deze dagen WÉL bereikbaar:  

Maandag van 13.00 uur t/m 18.00 uur en op Dinsdag t/m Zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur  

Telefoon: +31(0)502600289 
E-mail: info@vloerengordijn.nl

Openingstijden showroom en afhaalmagazijn in Assen:

Maandag: 13.00 uur tot 18.00 uur
Dinsdag t/m Vrijdag: 10.00 uur tot 18.00 uur 
Zaterdag: 10.00 uur tot 17.00 uur

Adres:

Vloer en Gordijn.nl
Ketellapperstraat 3K
9403 VS  ASSEN (NL)
+31(0)592421214 

Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW