Quick-Step Impressive Patterns IPA4164 Eik Visgraat Taupe

• Grootste collectie
  • Laagste prijsgarantie
  • Snelle levertijd

Quick-Step Impressive Patterns bestaat uit laminaatplanken met een klassieke uitstraling.

Wat het Quickstep Petterns laminaat onderscheidt, is de toepassing van Hydroseal-technologie. Deze waterafstotende coating maakt de vloer niet alleen bestand tegen morsen en vocht, maar ook eenvoudig te reinigen. Hierdoor is dit laminaat geschikt voor gebruik in keukens, badkamers en andere ruimtes waar vocht een rol speelt.

Daarnaast biedt het Quick-Step Impressive Patterns laminaat een ongekende krasbestendigheid dankzij de Scratch Guard Advanced-technologie. Deze beschermende laag zorgt ervoor dat de vloer zelfs in drukbezochte ruimtes er langdurig als nieuw uitziet. Hiermee vormt het Impressive Patterns laminaat een duurzame investering die jarenlang plezier en luxe biedt.

Quick-Step Impressive Patterns IPA4164 Eik Visgraat Taupe bestel je online voordelig bij Vloer en Gordijn.nl.

Hulp nodig bij bestellen? Bel onze helpdesk: +31 (0)50 2600 289

Specificaties

Waterbestendig Ja
Breedte in cm 39.6 cm
Lengte in cm 120 cm
Geschikt voor vloerverwarming Ja
Gebruiksklasse 32/AC4 zwaar huishoudelijk gebruik
Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.