Quickstep Impressive IM3105 Eik Witvernist

• Grootste collectie
  • Laagste prijsgarantie
  • Snelle levertijd

Quick-Step Impressive laminaat staat bekend als een hoogwaardige laminaatvloer die zowel stijlvol als duurzaam is. Met zijn indrukwekkende eigenschappen heeft dit laminaat van Quick-Step de harten van veel interieurliefhebbers veroverd.

Wat Quick-Step Impressive laminaat zo onderscheidend maakt, is niet alleen het oogstrelende design, maar ook de innovatieve technologieën die zijn toegepast om een vloer te creëren die bestand is tegen de uitdagingen van het dagelijkse leven. Het laminaat is voorzien van een waterafstotende HydroSeal-coating, waardoor het bestand is tegen vocht en gemakkelijk te reinigen is. Dit maakt het uitermate geschikt voor ruimtes zoals keukens en badkamers, waar vocht vaak een factor is.

Daarnaast biedt het Quick-Step Impressive laminaat een natuurgetrouwe uitstraling die nauwelijks te onderscheiden is van echt hout. De gedetailleerde houtnerven en texturen zorgen voor een warme en authentieke sfeer in elke ruimte. Bovendien is het laminaat verkrijgbaar in diverse kleuren en afwerkingen, waardoor het eenvoudig kan worden aangepast aan verschillende interieurstijlen.

De installatie van Quick-Step Impressive laminaat is dankzij het handige Uniclic-systeem snel en efficiënt. Dit kliksysteem maakt het mogelijk om de planken moeiteloos in elkaar te schuiven, zonder dat er lijm nodig is.

Quickstep Impressive IM3105 Eik Witvernist bestel je online voorelig bij Vloer en Gordijn.nl.

Hulp nodig bij bestellen? Bel onze helpdesk: +31 (0)50 2600 289

Specificaties

Waterbestendig Ja
Breedte in cm 19 cm
Lengte in cm 138 cm
Geschikt voor vloerverwarming Ja
Gebruiksklasse 32/AC4 zwaar huishoudelijk gebruik
Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.